Oudergeleding

De oudergeleding stelt zich voor

Ik ben Joyce Rutten-Korpershoek, opgegroeid in Maastricht maar inmiddels woon ik al ruim 20 jaren in Eijsden. Ik ben getrouwd met René Rutten en samen hebben we drie kinderen (Jules, Liz en Lola). Alle drie Tangram leerlingen.

Ik ben werkzaam bij de gemeente Eijsden-Margraten als Plaatsvervangend griffier en raadsadviseur. Hardlopen of wandelen doe ik als ontspanning. Al kies ik meestal liever voor een hapje en een drankje met familie of vrienden.

Ik vind het fijn en belangrijk om betrokken te zijn bij de school van mijn kinderen. Dat kan natuurlijk op allerlei manieren. Zo kent Tangram een fantastisch TOP team waar ouders zich inzetten voor het organiseren van veel verschillende activiteiten voor de kinderen van Tangram. Mijn interesse werd echter gewekt om op een andere manier iets voor de kinderen van Tangram te kunnen betekenen. Namelijk door deel uit te maken van de Medezeggenschapsraad (MR) kan ik een steentje bijdragen aan het onderwijsbeleid. Ik vind het belangrijk de Tangram visie te koesteren. De visie die deze bijzonder neutrale basisschool tot een unieke school maakt waarin ook elk kind uniek mag zijn. En dat alles met respect voor de plek die deze school inneemt in ons prachtige dorp Eijsden dat rijk is aan veel mooie tradities.

Kortom, ik ben er trots op namens alle ouders een stem te laten horen en invloed uit te oefenen. Voel je dus ook vrij om me aan te spreken als je vragen, ideeën of suggesties hebt.

Ik ben Dorine Frissen en mijn zoontjes Arthur, Jules en inmiddels ook Louis gaan elke dag met veel plezier naar De Tangram. Zelf ontwikkel ik als projectontwikkelaar nieuwbouwwoningen door het hele land. Hardlopen, lekker relaxen thuis met de mannen en gezellig met vrienden een hapje en drankje, zijn daarop een fijne aanvulling en ontspanning.

Ik ben blij dat ik mij mocht aansluiten bij de MR omdat ik betrokken wil zijn bij de school en hoop een bijdrage te kunnen leveren als vertegenwoordiger van jullie als ouders. Persoonlijk vind ik het belangrijk om oa het creatieve en open karakter van de Tangram, waarbij elk kind compleet de hele school kent en de plek heeft om zich op alle vlakken te ontwikkelen (ook buiten de ‘standaard’ vakken) te blijven behouden.

Ik hoop dat ik voor jullie als ouders een aanspreekpunt ga zijn, dus kom bij vragen of opmerkingen gerust naar me toe!

Ik ben Chris Snellen en ik ben nu 4 jaar lid van de MR. Mijn zoon Morris zit inmiddels in groep 6 en heeft het erg naar zijn zin bij Lilian en Tim.

In het dagelijks leven ben ik teamleider van de planningsafdeling van VISTA College. De reden waarom me graag inzet als lid van de MR is dat ik het belangrijk vind dat ouders betrokken zijn bij - en meedenken over zaken op en rondom de school. Vanzelfsprekend doe ik mijn best om ouders goed te vertegenwoordigen, met als doel dat onze kinderen met plezier naar school gaan, ouders daar tevreden over zijn en leerkrachten hun mooie vak goed kunnen uitoefenen. Ik vind het daarnaast ook echt interessant om ‘achter de schermen’ mee te kunnen kijken.

Ik ben Youri Bronckers, de vader van Fenne en Aimée welke vanaf 2018 en 2020 met veel plezier op de Tangram zitten.

Mijn vrije tijd besteed ik graag aan vrienden en familie, waar een hapje en een drankje altijd bij hoort. Verder beoefen ik mijn hobby als slagwerker bij de Koninklijke Harmonie Sainte Cecile Eijsden.
Ik ben trots op de tradities die ons dorp nog zo hoog in het vaandel heeft staan en zal mij dan ook altijd inzetten voor het behoud en het doorgeven hiervan aan onze toekomst. Dus ook de leerlingen van de Tangram.
In de korte periode dat ik de MR verstrek heb ik gezien dat er veel komt kijken bij het besturen van de school en dat er veel moeite gedaan wordt om voor onze kinderen het juiste leerklimaat te ontwikkelen. Ik wil mij dan ook blijven inzetten voor het behoud van de missie en visie van de Tangram, want dat zijn de dingen die de Tangram zo bijzonder maken.

Ik ga mijn best doen om voor jullie aanspreekbaar te zijn en op deze manier ook het klankbord te vervullen namens ‘alle’ ouders van de Tangram.