TOPPERS gezocht

Hé papa/mama...wij zijn op zoek naar jou!

Tangram is TOP en Tangram heeft TOP. TOP is dé Tangram Ouder Pool (ouderraad), die zich inzet om het team te ondersteunen in het laten beleven en groeien van onze kinderen. Een direct klankbord voor het team waarbij het gaat over allerlei praktische zaken als verkeer, fietsen, overblijven, maar het TOP-team is vooral ook mede-organisator van typische Tangram-vieringen, zoals Sinterklaas, Kerst, Carnaval, Sportdag en niet te vergeten het jaarlijkse Tangram Festival.

We hebben een klein bestuur van een tiental actieve mensen dat geweldige activiteiten neer wil zetten. Daarbij hebben we flink wat ouders, die hebben aangegeven dat we ze voor specifieke hulpvragen mogen benaderen. Ben jij degene die we zoeken? Lees snel verder of klik hier!

Wat vragen we van jou?

• Passie & Gedrevenheid
  • Organisatietalent & Creativiteit
  • Handen uit de mouwen

Jij laat je niet gek maken, kunt goed samenwerken en bent steeds op zoek naar de datgene wat de kids het meeste aanspreekt in combinatie met de Tangram filosofie.

Wat kunnen wij jou bieden?

Of beter gezegd, wat kunnen de kids jouw bieden? Om samen met de leerkrachten een leuke activiteit of een leuke dag voor de kinderen te organiseren, daar doen we het voor!

Tijdens de activiteit de kinderen te zien stralen en naderhand de enthousiaste verhalen te horen, dat is onbetaalbaar.

Als lid van het TOP-team leer je de school, de leerkrachten en de andere ouders op een ongedwongen manier kennen. Je bouwt waardevolle contacten op. Samen in een goede sfeer, zetten we een Topprestatie neer.

Hoeveel tijd vraagt het van je?

Het TOP-team draait gesmeerd; minimaal overleg waar ook tijd is voor gezelligheid. Onderling én met het team werken we, meestal via bestaande draaiboeken, efficiënt samen. Dit komt o.a. door de TOP-structuur, die plek biedt voor elk talent en elke gewenste tijdsinzet!

Over de procedure

Een TOP ‘er kun je altijd worden, stuur via SchouderCom een bericht naar het TOP-team en we nodigen je vrijblijvend uit voor onze eerstvolgende vergadering.

Meer weten?

Meer informatie is per mail op het eerdergenoemde e-mailadres. Je kunt ook Karin Brouns (voorzitter) bellen via 06-374 68 278 of Kim Baltussen (secretaris) via 06-400 14 956. Of spreek een van de TOPPERS aan en vraag naar hun ervaringen.