Het Tangramteam

Het onderwijs valt of staat met de man of vrouw die voor de klas staat. De leerkracht is een belangrijke schakel in het leerproces en de hele schoolperiode. Ons team bestaat uit een groep enthousiaste en betrokken leerkrachten. Allemaal mensen met hart en oog voor kinderen. Allemaal mensen die het beste uit het kind proberen te halen en zoveel mogelijk bij zijn of haar onderwijsbehoefte aansluiten.

Een vast onderdeel van onze kwaliteitszorg is de blik naar onszelf, waarbij we de vraag stellen “doen we de goede dingen en doen we die dingen goed?”. Naast klassenconsultaties en functioneringsgesprekken werken leerkrachten aan deskundigheidsbevordering. Deze vindt zowel op school- als individueel niveau plaats.