Tangram

Onze school

Ouders willen het beste voor hun kind. Zij willen hun kind graag zo goed mogelijk helpen om groot te worden. Een basisschool kies je daarom zorgvuldig; het moet een school zijn die bij je past.

Wij zijn trots op onze school en willen ouders daar deelgenoot van maken. Met ons onderwijs en onze wijze van begeleiden dragen we bij aan de ontwikkeling van kinderen. Wij hopen mede een basis te kunnen leggen waardoor zij straks in staat zijn op een evenwichtige manier zelfstandig keuzes te maken. Keuzes waarvoor ze zelf verantwoordelijkheid kunnen nemen en die bijdragen tot een gelukkig leven voor zichzelf en de mensen om hen heen.

Via deze website willen we je graag een beeld geven van onze school en uiteen zetten waarom we de dingen doen zoals we ze doen. We geven aan waar onze school voor staat, wat ons drijft, hoe we ons onderwijs inrichten, welke resultaten behaald zijn en waarop jullie ons kunnen aanspreken.

Omdat onderwijs zo veelomvattend is, is dit maar een korte impressie van onze school. Wij zijn volop in beweging en zullen dit blijven. Via de website heb je toegang tot de meest actuele informatie en belangrijke documenten zoals bijvoorbeeld de zorgstructuur.

Uiteraard is een persoonlijke blik in de school onontbeerlijk om een goed beeld te krijgen. Een school “in bedrijf” zegt meer dan welke schoolgids of website dan ook. We nodigen je dan ook van harte uit voor een bezoek!