Weeksluitingen

Vrijdag: weeksluiting!

Wekelijks, op vrijdagochtend, om 11.15 uur, is er op basisschool Tangram een weeksluiting. Iedere keer presenteert een andere groep zich tijdens de weeksluiting. Voor een volle zaal belangstellende kinderen laten zij zien waar zij de afgelopen weken aan hebben gewerkt. Dit gebeurt door middel van dans, drama, voordracht, voorlezen, etc. Hierbij is het niet het doel om een spetterende show neer te zetten. Wij vinden het belangrijk dat kinderen van elkaar zien wat zij hebben geleerd, elkaar leren kennen, zich leren te presenteren en een gezamenlijke voorstelling voor te bereiden. Tijdens dit “toetje van week” zijn de ouders (en opa’s en oma’s) van de presenterende groep van harte welkom.

Door de grootte van school is het helaas niet meer mogelijk om met alle groepen tegelijk naar de weeksluiting te komen. Er is een rooster gemaakt, waarbij iedereen even vaak aan de beurt komt. Parallelgroepen kunnen wel altijd elkaar kijken en broertjes en zusjes van kinderen die op het podium staan zijn ook altijd welkom.

De groepen 4 t/m 8 hebben één keer per jaar een weeksluiting op vrijdagmiddag (start 13.45 uur).

In de jaarkalender staat aangegeven welke groep wanneer aan de beurt is