Het team

Bekijk het Tangramteam

Het merendeel van de leerkrachten werkt parttime, daarnaast hebben een aantal een aparte taak (bv. bouwcoördinator, MT of ICT-er) of functie. Hierdoor staan voor alle groepen twee verschillende leerkrachten.

De school wordt geleid door Suzanne, de directeur. Samen met Jean-Paul (adjunct en bouwcoördinator gr 5 t/m 8) vormen zij de directie. Het MT bestaat uit de directie, Esther (IB) en Inge (bouwcoördinator gr 1 t/m 4).
Iris, Annebelle en Esther zijn de intern begeleiders en coördineren de leerlingenzorg (IB).

Behalve ‘gewone leerkrachten’ zijn er twee vakdocenten. Tom geeft één keer per week gym aan alle groepen en Monique is de muziekjuf voor de groepen 1 t/m 4. Daarnaast hebben we de creatieve breinen Els en Marscha in het atelier. Nathalie, Ingrid en Loes zijn leerkrachtondersteuners en Chiara en Ann-Gaëlle zijn onderwijsassistenten.

Daarnaast is er op school een aantal vrijwilligers actief. Zij bieden een helpende hand in het atelier of steken de handen uit de mouwen als conciërge.